Merkwaardige Prikkels

Een menselijker en succesvoller merkbeleid

Wij van Kern & Co geloven in resultaat en menselijke merken. Wij geloven er voor 100% in dat de toekomst die voor ons ligt, er voor organisaties en hun leiders één is van 'goed doen met je merk'. En merken zijn niet alleen van belang voor uw bedrijfsresultaat, maar ook voor de consument, aandeelhouders, maatschappij en milieu.

6 marketingNaast 'goed doen met je merk' zijn er meerdere inspirerende en merkwaardige prikkels om een sterke stap vooruit te maken met uw merk en organisatie. Geïnspireerd door onderzoek van Daan Muntinga¹ en SWOCC², krijgt u van ons 10 ultieme adviezen voor een menselijker – en succesvoller – merkbeleid. 10 uiterst waardevolle tips voor de toekomstgerichte ondernemer, directeur, bestuurder, marketeer, hrm'er en overige professionals.

Wij wensen u veel leesplezier en succes met uw integrale merk- en marketingaanpak. Daarbij zijn wij graag bereid vragen die naar aanleiding van deze waardevolle tips naar boven komen te beantwoorden.

Vermeld hieronder uw e-mailadres om de “Merkwaardige Prikkels” te downloaden.

Uw e-mail (verplicht)

¹) Daan Muntinga, Universitair docent Marketing Communicatie aan de UvA
²) Stichting Wetenschappelijke Communicatie (SWOCC) UvA

KERN & CO | EEN WAARDEVOLLE KRACHT

Over

KERN & CO is een multidisciplinair samenwerkingsverband van drie partners in het verlengde van hun ondernemingen. Zij heeft het doel om organisaties te helpen met voorliggende ondernemings-vraagstukken en een succesvol bestaan.

Aanmelden nieuwsbrief